نوشته شده توسط : modir


ممکن است شما در هر شرکتی که باشید زمانی نیاز باشد، بسته بندی لوازم شرکت را انجام دهید و اثاث کشی کنید. ما در این مقاله نکاتی را به شما خواهیم گفت که چطور لوازم شرکت را بسته بندی کنید و مراقب شکستنی های اثاث کشی باشید.

چطور لوازم شکستنی را در اثاث کشی بسته بندی کنیم؟

قبل از اینکه شروع به بسته بندی لوازم شکستنی خود در خانه بکنید بهتر است به این نکته فکر کنید که اگر لوازم خود را به درستی بسته بندی نکنید ممکن است هنگام حمل وسیله ها با برخوردی که به هم دارند باعث شکستن آنها شوند.

پیشنهادی که برای شما داریم، این است که اگر قصد اسباب کشی دارید و بهتر است با یک شرکت که کار بسته بندی لوازم شرکت را به درستی انجام می دهد تماس بگیرید. تا آنها تمام این کارها را برای شما انجام دهند.

بسته بندی لوازم شرکت

برای بسته بندی لوازم شرکت که شکستنی  هستند می توانید به شکل زیر عمل کنید:

بهتر است که ابتدا یک جایی از خانه را انتخاب کنید و کارتن مورد نظر را آنجا قرار دهید. اگر وسیله شما سنگین است بهتر است پذیرایی را برای اینکار انتخاب کنید. حواستان باشد که اطراف شما محیط شلوغ و پر از وسیله نباشد تا حد ممکن از وسیله هایی که ممکن است سقوط کند و یا شما به آن برخورد کنید را از دور کنید.

چندین راه برای بسته بندی لوازم شرکت 

استفاده از نایلون حباب دار:

یکی از راه هایی که بسیار هم کاربردی و امن محسوب می شود، استفاده از نایلون حباب دار است. باعث میشود که لوازم شکستنی شما کمترین میزان برخورد را با هم داشته باشند.

بسته بندی لوازم شرکت

استفاده از روزنامه و یا کاغذ:

در لوازمی مانند لیوان و چینی های شکستنی، شما میتوانید که به تنهایی از کاغذ برای بسته بندی استفاده کنید.به این صورت که تمام آنها را کامل به کاغذ و روزنامه به هم بپیچید. کارایی کاغذ کمتر از نایلون حباب دار است.

نکته: اگر شما از ترکیب نایلون حباب دار و کاغذ برای بسته بندی لوازم  شرکت  که شکستنی هستند استفاده کنید کمترین میزان برخورد را خواهید داشت، و میتوان گفت که هیچ شکستگی در وسیله های خود نخواهید داشت.

نکته: حواستان باشد که وزن کارتن انتخابی شما خیلی سنگین نشود، چون ممکن است زیر کارتن باز شود.

نکته: نباید فضای خالی در کارتن بماند؛ در صورت خالی بودن هنگام حمل کردن بشقاب ها و یا وسیله های دیگر به هم برخورد خواهند داشت و امکان شکستگی هم وجود دارد.

امیدوارم که نکات گفته شده کاربردی باشد و بتوانید یک بسته بندی عالی برای وسیله های خود داشته باشید.

 

 



:: برچسب‌ها: بسته بندی , بسته بندی لوازم شکستنی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 | نظرات ()